مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
۰ نفر

فصل‌های گرم سال مثل اواخر بهار و تابستان بهترین فرصت برای انتخاب تفریحات آبی است، اما برای افرادی که امکان سفر و رفتن به سواحل دریای خزر یا کیش را ندارند، وجود مراکزی مثل پارک‌های آبی مثل یک گزینه ایده‌آل است تا با هزینه‌ای کمتر تجربه مشابهی داشته باشند.

مجموعه آبی

همشهری - سعیده مرادی: سوپارک و پارک آبی آزادگان در زمره مجموعه‌های آبی پر طرفدار تهران هستند که روزانه افراد زیادی برای بازی و تجربه لذت شنا به آنها می‌روند.

پارک آبی آزادگان

پارک آبی آزادگان قدیمی‌ترین پارک آبی تهران است که در جنوب پایتخت قرار دارد. این مجموعه در ابتدا مخصوص آقایان بود، اما اکنون بانوان هم از آن استفاده می‌کنند.

هم روباز هم سرپوشیده

پارک آبی آزادگان ۲ بخش روباز و سرپوشیده دارد که بخش پوشیده آن برای استفاده بانوان ایجاد شده است. این مجموعه دارای امکانات تفریحی مانند سرسره‌های بزرگ ساده، مارپیچ و سرسره‌های مرگ با ارتفاع ۷۰ متر است. در این پارک آبی، استخرهایی با امکان ایجاد ۸ نوع موج مصنوعی در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع، دریاچه موج در فضای وسیع با ساحل مصنوعی، استخر کودکان به عمق ۴۵ سانتی متر، سرسره گردابی و غواصی هم وجود دارد.

نشانی: بزرگراه بسیج، میدان بسیج، ۳۰ متری بوعلی، نرسیده به سه راه افسریه

ساعت فعالیت: هر روز از ۹ تا ۱۸:۳۰

امکانات: فروشگاه لوازم شنا، بوفه، کافه، رستوران و پارکینگ اختصاصی

مناسب برای: خانواده

لذت آب بازی در مجموعه‌های آبی تهران

مجموعه آبی سوپارک

سوپارک، مجموعه‌ آبی کوچک و دنج در محدوده کرج است. این پارک آبی در گذشته به نام ساحل خلیج فارس معروف بود.

تماشای غار نمکی و صخره‌های مصنوعی

در این مجموعه می‌توان از یک استخر معمولی، استخر موج، استخر شیرجه با سکوی ۲ و ۴ متری و دایو شیرجه و استخر کودکان استفاده کرد. همچنین در اینجا انواع بازی‌های آبی مانند سرسره چاله فضایی، سرسره یو، سرسره ۴ لاین موج، سرسره سرعتی روبسته، سرسره سرعتی روباز، رودخانه خروشان وجود دارد. در سوپارک وجود یک غار نمکی و صخره‌های مصنوعی آن را از دیگر مجموعه‌های آبی متمایز می‌کند. اتاق مه سرد، سونا، جکوزی طبی، هیدروتراپی، آب درمانی، نمک درمانی، شن درمانی، حمام ترکی، اتاق ماساژ ازدیگر بخش‌های این پارک آبی محسوب می‌شود.

نشانی: ملارد، بلوار مارلیک، خیابان بهار شرقی، روبروی هلال احمر

ساعت فعالیت: بانوان شنبه تا پنج‌شنبه از ۹:۰۰ تا ۱۷:۰۰، جمعه از ۹:۰۰ تا ۱۴:۰۰، آقایان، شنبه تا پنج‌شنبه از ۱۷:۳۰ تا ۲۴:۰۰، جمعه از ۱۴:۳۰ تا ۲۴:۰۰

امکانات: بوفه، کافی‌شاپ و پارکینگ

مناسب برای: خانواده

هزینه: ۱۴۰ هزار تومان

لذت آب بازی در مجموعه‌های آبی تهران

کد خبر 874815
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روز هفتم

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha